אוהד כהן ושות'

OHAD COHEN & CO

ספורט

שמירה ומיצוי כל זכויותיו של כדורגלן. משרדנו מייצג מאות שחקנים וקבוצות כדורגל. עוה"ד אוהד כהן צמח מתוך הכדורגל ושיחק באופן מקצועני בכל הליגות ואף בנבחרת הנוער של ישראל. המשרד פועל בתשוקה רבה מתוך ניסיון אמיתי לשפר את הכדורגל הישראלי, שיפור המתחיל בתחום המשפטי.

אנו מתמחים במיצוי זכויותיהם של השחקנים תוך מתן דגש על החוק בישראל ועל תקנוני הספורט השונים ותקנוני ההתאחדות לכדורגל בפרט, לרבות טיפול בשחרור כרטיסי שחקנים, קבלת השכר המלא המגיע להם כולל זכויות סוציאליות, העברות בין קבוצות, ייצוג מול הועדה למעמד השחקן, ליווי וביצוע "הסגר שחקן" וכו'.

כמו כן משרדנו מייצג ומלווה קבוצות תוך כדי סיוע ומתן דגש להתנהלות תקינה. אנו מייצגים מול כל הטריבונלים בהתאחדות לכדורגל והכל בכפוף לדין הבינלאומי של FIFA. במהלך השנים האחרונות ייצגנו מעל 150 שחקנים מאמנים וקבוצות כדורגל במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל. כמו כן המשרד מייצג שחקנים מאמנים וקבוצות כדורגל בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל לרבות ערכאת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

במהלך השנים המשרד מתנהל בשוטף אל מול תובע ההתאחדות של הכדורגל בהגשת תלונות בגין קבוצות כדורגל שאינם מקיימות החלטות של המוסד לבוררות של ההתאחדות. בנוסף משרדינו מייעץ בהכנת חוזי עבודה למאות ספורטאים במהלך השנים. המשרד נותן מענה למייצגי שחקנים (סוכני כדורגל) החל מהשלב הרישום ועד הכנת הסכם עבודה מסודר מול שחקן כדורגל ולאחר מכן הסכם מייצג מול קבוצות כדורגל.

תפריט נגישות